Wednesday, November 14, 2012

Ekstreme Samlere - Obsessive Compulsive Hoarders

Ekstreme Samlere, med original titlen Obsessive Compulsive Hoarders, et lille ordspil på Obsessive Compulsive Disorder, der spiller på at ekstreme samlere ikke kan gøre for deres mani, men er tvunget til at samle og ikke smide ud.

Jeg er nok i en mindre grad samler, og ønsker en gang imellem at jeg var bedre til at smide ting ud. Jeg kan huske engang da jeg have avisabonnementer, ikke nænnede at smide aviserne ud, før end jeg havde læst dem fra ende til anden, samt katalogiseret de interessante artikler, damn, det voksede jeg dog fra.

Efter en nylig, ganske spontan, flytning, har jeg indset jeg skal til at rydde op og smide væk igen, glæder mig næsten, især efter at have set et afsnit af Ekstreme Samlere, da for meget lort kan ødelægge alt.

No comments: